Без рубрики → Бревет «Перша сотня», як це було

Бревет Перша сотка

Отож, 09 травня у Львові проходив веломарафон на 100 км. На форумі клубу «Velo–Stalker» зголоситися їхати 25 людей, та здається мені, що приїхало чоловік 15 (може хтось мене виправить). Хоча я не дуже люблю брати участь у змаганнях, вирішив теж приєднатися.

Ще з декількома учасниками кубу вирішили організувати маленьку групку і їхати разом (щоб в разі проблем допомогти один одному). Та в результаті, з тих хто голосився в цю «команду» поїхали лише Vasya_F, Kriska і я. Тим хто не поїхав, я цього не забуду =)

Десь в 5:40 сіли у потяг Рахів — Львів, добре, що поміняли квитки на плацкартні, бо було б сумно. Пакувати велосипеди на верхні полки було трохи стрьомно, а ще, боявся погнути диск і бути без гальм, та з цим обійшлося.

У Львів прибули за графіком (9:20) вийшли з потягу, почали збирати велосипеди і тут перша «жесть». У Vasya_F обірвалося дві спиці на задньому колесі, зі сторони касети.. навіть при наявності спиць (а їх не було), сподіватися на швидкий ремонт не доводилося. Вирішили їхати в точку збору і дивитися по ситуації. Доїхали без пригод (привіт львівська бруківка). На місці Vasya_F викрутив порвані спиці і сказав, що їхатиме навіть з наявною вісімкою і без задніх гальм.

Забрали в b_romik -a стартові пакети (спасибі, що взяв їх для нас), причіпили номерок, наліпили на флягу наклейку з контрольними точками і поїхали в точку старту. Щодо поїздки містом, потішило: маршали а мотоциклах (от би нам так на велодень=D ), перекриті декілька доріг, швидка позаду. Не потішило: всіх не чекали, Kriska (й Vasya_F за компанію) чуть відстала на затяжному підйомі, й хвіст колони їх обігнав. Відповідно всі перехрестя вони проїжджали уже без маршалів в потоці машин й толком не знаючи, куди повертати.  Але, на щастя, до точки вони добралися за декілька хвилин до 11:00.

Щодо самого марафону. Було надто багато підйомів і поганих доріг! =) Порадувало, що зробили спеціальну розмітку, стрілки куди повертати, та написи, скільки ще кілометрів залишилося до фінішу. На деяких поворотах стояли маршали (байк хелп), які казали, куди повертати.

На 30 кілометрі було перше КП, там нам дали бутилку води 0,5, вафлі Артек і енергетичний тюбік (immediate energy supply), відчули себе космонавтами.

На 40 кілометрі був спуск (нареші) але не було дороги (знову) влетівши в одну з ям, почув як ззаді щось хруснуло.. подумав, що це могла бути вісь (уже таке мав, але цього разу обійшлося). Щоб не спокушати долю, далі їхав обережно, не летів на спусках з ямами. Дорогою зустрічали багато людей з пробитими колесами (в основному шосейники).

Кілометрі на 50 -тому зрозумів, що нове сідло не підходить для моєї 5 точки. Було важко сидіти, багато навантаження переносив на ноги, що не добре, коли треба їхати 100 км.

Ближче до кінця підйоми давалися особливо важко. Багато часу їхав стоячи, матюкався на сідло. Не пам’ятаю на якому кілометрі, таки зупинилися на хвилин 20 щоб посидіти і відпочити.

До 90 кілометра покази мого велокомпа один в один збігалися з позначками на дорозі. Позначку 90 км я побачив, коли велокомп показував 89 я порадів (а дарма), що фініш ближче, ніж очікувалося.

На 100 кілометрі, я зрозумів, що щось тут не те, але потім побачив напис: 500 метрів до фінішу. Не зважаючи на те, що сам фініш був на підйомі, ми зразу прискорилися і фінішували навіть не останні. Це була 6:00 рівно.

Вручили пам’ятні медальки, ми посиділи, відпочили й дочекавшись електрички поїхали у Львів (їхати велосипедом ніхто навіть не думав).

Наш потяг відправлявся в першій з чимось і сидіти стільки часу на вокзалі було б не весело.. тому ми поїхали в гості. Ще раз спасибі Оресту та Наталі, що нас прийняли погодували та дали відпочити =)

Назад їхали в загальному вагоні, поконфліктували з якоюсь неадекватною тьоткою толі родичкою провідника, толі працівницею залізниці, а може просто ідіоткою неадекватною по життю. На прохання представитися, взагалі почала нам погрожувати =D

Загалом за день проїхали близько 125 км.

10.05.2013 12:38 Автор: Strange_V Хіти: 1161

Пінгбеки заборонені, лише коментарі.

Коментарів 3
  • pandaif

ви молодці, що поїхали. такі велозаходи лишають не лише болючі мозолі на 5-тій точці, а й хороші спогади, досвід, цікаві знайомства.

• Охо-хо 125 км за день. Я максимум проїжджав 50 км з копійками, а потім мене спокійно можна було класти на купу дров.

Треба буде згадати молодість та спланувати якусь нову поїздку на ті ж самі 50 км.